HTML

Kulturális Kreatív Család

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.27. 15:06) Kulturális Kreatív vagy?
  • hajnalka111: Számíthatsz rám! "Majomban" jó vagyok. (2012.02.22. 21:43) Egy majom a száz közül
  • czoli: Ez a bejegyzés Zsófi írása (2012.02.05. 20:00) Tél van - juhé
  • hajnalka111: Olyan gyakran hallottam sóhajtozni az embereket, hogy a régi nagy telek milyen gyönyörűek voltak, ... (2012.02.03. 09:15) A tél
  • czoli: @fleiszl: kérünk Lajos, fejtsd ki a rakétakályha koncepciót! (2012.01.31. 04:59) Ha fázunk, összejöhetünk melegedni

Mi ebből a tanulság?

2012.01.31. 13:36 czoli

  Egyelőre nem lesz Csíkszereda Miercurea Ciuc-ból

 

Mint köztudomású, Csibi Barna és Csiszer Lóránt csíkszeredai polgárok 1903 helybeli személy támogatását szerezték meg ahhoz a kezdeményezésükhöz, hogy az önkormányzat szervezzen népszavazást a város hivatalos nevének Csíkszeredára való változtatásáról. (...)

Érdekes és egyben elgondolkodtató az a teljes összhang és egyetértés, amellyel az RMDSZ-es és a Magyar Polgári Párt színeit képviselő mind a 17 székely magyar tanácsos nagy bátorságról téve tanúságot, egyhangúan tartózkodott a szavazáson.
 (...)
 Így most már nem lesz sem további herce-hurca, sem etnikai konfliktus, sem semmiféle más gond a Csíkszereda városnév körül. Csend lesz és nyugalom. Kovács Csaba P. 

http://erdely.ma/autonomia.php?id=109537&cim=egyelore_nem_lesz_csikszereda_miercurea_ciuc_bol

Mi ebből a tanulság? Ki-ki levonhatja a sajátját! Én is ezt teszem. Amíg nem tudtam semmit a Kultúrális Kreatívokról, sem arról, hogy én is az vagyok, sem arról, hogy nem vagyok egyedül, megvontam volna a vállam. Lám, ilyen a világ. Úgysem tehetek semmit.

Most azt gondolom, hogy jó lenne, ha kapcsolatot találnánk! Ha bármilyen ügyben, amiben érintett vagyok, többet tehetnék, minthogy ezerkilencszázharmadmagammal együtt aláírok egy ívet. azt gondolom, hogy jó lenne, ha a 17 tanácsosok is kapcsolatot találnának, mielőtt így vagy úgy döntenek bármiről, bárhol. Ha lenne valódi képviseletünk, ha képviselnénk saját magunkat. Mint ahogy egyre inkább tesszük is.

Ph.D. Bernard Lietaer mondja:  Nagyon optimista vagyok, amikor arra gondolok, mi lesz 10–20 év múlva. 5 év távlatában azonban elfog a pesszimizmus. De néha kívánom, bárcsak 15–20 éves lennék, mert ez az egész egyszersmind rendkívül érdekes is lesz. Az emberiség legjelentősebb változása van most készülőben. És ők mindennek részesei lesznek. Tehát ennél jobb korba nem is lehet születni… 

http://www.kulturaliskreativok.cc/filmek (1.tv adás)

Én speciel elmúltam már 15-20 éves, éppen ezért sokáig akarok élni. Nem akarok kimaradni ebből. Én aztán nem fogok tartózkodni a szavazástól. És már csak azért is sokáig akarok élni, mert látni akarom a gyerekeimet, azt a generációt, aki nem tartózkodik a szavazástól.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturaliskreativcsalad.blog.hu/api/trackback/id/tr984035622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása